Jautājumi un atbildes

 

Par dalību

Ja Jums ir kādi vispārīgi jautājumi par panel.lv, Jūs varat atrast atbildes uz saviem jautājumiem šeit. Šajā sadaļā mēs sniedzam atbildes par dažādām tēmām, tai skaitā arī par to, kā kļūt par dalībnieku, parolēm un izmaiņām personīgajā informācijā.

Atlīdzība & Izmaksa

Kā es varu izlietot savu uzkrātos punktus?

Piedaloties aptaujās, Jūs krājat punktus, kuru skaitu varat pārbaudīt savā profilā. Ja esat nopelnījis/-usi vairāk nekā 140 punktus, Jūs varat savā profilā izvēlēties vienu no iespējām, kādā veidā saņemt atlīdzību. Lai saņemtu atlīdzību, Jums kā dalībniekam/-cei ir jāakceptē sev vēlamais atlīdzības veids - dāvanu karte, Latvijas Loto momentloteriju lozes vai ziedojums labdarībai.

Ja neesat bijis/-usi aktīvs 12 mēnešus, Jūsu dalībnieka konts tiek slēgts un kontā esošie punkti dzēsti. Samaksa paliek uzņēmumam 'Norstat'.

Visi punkti, kas saņemti par dalību Panel.lv, Jums jāizmanto 2 gadu laikā no to saņemšanas brīža. Pretējā gadījumā punkti tiks uzskatīti par nederīgiem un tiks izdzēsti no Jūsu profila.

Es nesaņēmu savu atlīdzību. Ko man darīt?

Lūdzu, no sākuma pārliecinieties, ka neesat saņēmis/-usi sūtījumu pastkastītē vai uzaicinājumu tam ierasties pakaļ uz pastu. Ja neesat, lai varētu saņemt mūsu atbalstu, lūdzu, nosūtiet mums ziņu, izmantojot panel.lv kontaktformu. Mēs ar prieku Jums palīdzēsim!

Esmu norādījis/-usi nepareizu adresi. Ko man tagad darīt?

Ja esam atlīdzības jau izsūtījuši, lūdzu, sagaidiet, kad atlīdzība tiks nosūtīta mums atpakaļ. Mēs ar Jums sazināsimies! Ņemiet vērā, ka neprecīzi norādītas informācijas dēļ, mēs atlīdzību vēlreiz pa pastu neizsūtīsim. Tai būs jāierodas pakaļ pie mums birojā!

Esmu pilnībā aizpildījis/-usi savu profilu. Kādēļ es neesmu saņēmis/-usi par to bonus punktus?

Jūs automātiski saņemat 8 bonus punktus, tiklīdz Jūs esat aizpildījis/-usi visas sadaļas (ja Jūs aizpildāt profilu pirmo reizi). Līdz brīdim, kamēr bonus punkti parādās Jūsu lietotāja kontā sadaļā "Mans konts", var paiet līdz pat dažām dienām.

Kad es saņemšu atlīdzību par uzkrātajiem bonus punktiem?

Tiklīdz Jūs esat uzkrājis/-usi vismaz 140 bonus punktus, Jūs varat pieteikt atlīdzību savā lietotāja profilā sadaļā "Izmantot punktus" un Jūs to saņemsiet nākamajā kalendārajā mēnesī pēc 15. datuma.

Kādēļ mani bonus punkti ir dzēsti?

Visi punkti, kas saņemti par dalību Panel.lv, jāizmanto 2 gadu laikā no to saņemšanas brīža. Pretējā gadījumā tie tiks dzēsti no dalībnieka profila. Ja Jūs pātraucat savu dalību panel.lv, ja Jūsu statuss tiek noteikts kā "neaktīvs" vai ja Jūs aptaujās sniedzat nepatiesu informāciju, uzkrātie bonus punkti tiek dzēsti tūlītēji. Detalizētākai informācijai, lūdzu, aplūkojiet sadaļu "Noteikumi".

Tehniskā palīdzība

Ko man darīt, ja aptauja vai kas cits nedarbojas?

Dažkārt gadās, ka aptaujas saite nedarbojas vai konkrēts saturs netiek attēlots korekti. Lai izvairītos no šādām situācijām, mēs Jums iesakām regulāri atjaunināt Jūsu pārlūkprogrammu un tam nepieciešamos spraudņus. Šeit būs dažas noderīgas saites:

 Atjaunināt pārlūkprogrammu

Atjaunināt Flashplayer

Aktivizēt Javascript pārlūkprogrammā Firefox

 Aktivizēt Javascript pārlūkprogrammā Internet Explorer

Ja pēc atjaunināšanas Jūs vēl aizvien saskaraties ar problēmām, Jums var palīdzēt sīkdatņu (cookies) dzēšana: 

Izdzēst sīkdatnes (cookies) pārlūkprogrammā Internet Explorer

 Izdzēst sīkdatnes (cookies) pārlūkprogrammā Firefox

Es nevaru pabeigt aizpildīt savu profilu (vai jebkuru citu aptauju), jo "Turpināt" poga mana ekrāna apakšā nav sasniedzama vai tā neparādās vispār

Mēģiniet ielādēt lapu vēlreiz (nospiediet F5 pogu uz klaviatūras). Mēģiniet attālinājuma (zoom out) režīmu Jūsu pāŗlūkprogrammā (Turiet CTRL pogu un izmantojiet Jūsu datorpeles ritentiņu). Mēģiniet doties atpakaļ uz iepriekšējo lapu (nospiediet Backspace pogu). Ja aprakstītais nedarbojas, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammas lapu ar atvērto aptauju un uzsāciet aptauju vēlreiz. Ja šie soļi nepalīdz, mēģiniet atvērt aptauju, izmantojot citu interneta pārlūkprogrammu!

Aizpildot aptauju vai papildinot profilu ekrāns sastingst vai pārlūkprogramma vairs nedarbojas

Iespējams mūsu serveris bija īslaicīgi pārslogots. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz! Mēģiniet ielādēt lapu vēlreiz (nospiediet F5 pogu). Mēģiniet doties atpakaļ (nospiediet Backspace pogu). Ja tas nedarbojas, lūdzu, aizveriet Jūsu pārlūkprogrammu un atveriet to vēlreiz, mēģiniet atvērt un ielādēt attiecīgo lapu vēlreiz.

Es saņēmu šādu ziņu: "Java Script must be installed, in order to use this program"

Java ir programmēšanas valoda, kas sniedz iespēju uzrakstīt programmas, kuras var lietot vairāk nekā vienā operētājsistēmā. Programma, kas rakstīta izmantojot Java programmēšanas valodu, var tik lietota Windows, UNIX, Linux u.c. operētājsistēmās, ja vien uz tām ir instalēta Java palaišanas vide. Dažas no programmām, kuras izmantojam šajā mājas lapā ir rakstītas izmantojot Java, tādēļ Jums nepieciešams instalēt Java palaišanas vidi, lai varēu šīs programmas izmantot. Kas Jums jādara:

 Kā aktivizēt Javascript pārlūkprogrammā Firefox 
 Kā aktivizēt Javascript pārlūkprogrammā Internet Explorer

Es saņemu šādu ziņu: "An internal application error has occured..." vai "Internal Server Error 500".

Iespējams, mūsu serveris tika īslaicīgi pārslogots. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz! Mēģiniet vēlreiz ielādēt lapu (nospiediet F5 pogu). Mēģiniet doties atpakaļ (nospiediet Backspace pogu). Ja tas nenostrādā, lūdzu, pārstartējiet Jūsu interneta pārlūkprogrammu un mēģiniet lapu atvērt atkārtoti.

Mans profils tiek atslēgts, kad es dodos uz galveno sākuma lapu.

Lūdzu, pārbaudiet, vai Jums šajā pašā pārlūkprogrammā nav atvērti citi logi ar mūsu mājas lapu vai arī vai nav atvērta kāda no mūsu aptaujām. Lūdzu, atslēdzieties no visām panel.lv lapām, aizveriet pārlūkprogrammu un atveriet to no jauna. Atveriet panel.lv mājas lapu tikai vienā logā un autorizējieties vēlreiz. Ja tas vēl aizvien neizdodas, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot mūsu saziņas formu, norādot, kuru pārlūkprogrammu Jūs izmantojat, kādi ir Jūsu interneta drošības iestatījumi un vai Jums ir instalēts ugunsmūris (firewall).

Es nesaņēmu paroli...

Jums jāsaņem sava parole e-pastā. Ja Jūs to neesat saņēmis/-usi, Jūs varat sazināties ar atbalsta komandu. Parole Jums būs nepieciešama, lai autorizētos lietotāja sadaļā Panel.lv. Tur Jūs varēsiet apskatīt sakrāto punktu skaitu, apmainīt tos pret balvām, kā arī papildināt sava profila informāciju.

Dalība

Kā es varu uzzināt, kāds ir mans lietotāja vārds?

Jūsu lietotāja vārds ir e-pasta adrese, ar kuru Jūs piereģistrējāties Panel.lv, ja vien Jūs to neesat nomainījis/-usi savā lietotāja sadaļā. Ja Jūs esat aizmirsis/-usi savu lietotāja vārdu, formu jaunas paroles saņemšanai Jūs atradīsiet šeit.

Kā es varu pārtraukt dalību interneta pētījumu panelī?

E-pastos, ko Jūs saņemat no panel.lv, ir atrodama informācija, kādā veidā var pārtraukt dalību interneta pētījumu panelī. Autorizējieties savā profilā un nospiežot pogu „Izbeigt dalību", Jūs tiksiet izslēgts/-a no mūsu paneļa. Pirms paneļa pamešanas Jums ir iespēja izmantot sakrātos punktus, jo, izbeidzot dalību, sakrātie punkti tiek automātiski dzēsti.

Kas man jādara, ja man ir jauna e-pasta adrese?

Jūs vienmēr varat autorizēties savā Panel.lv lietotāja profilā un mainīt profila informāciju. Tas attiecas ne tikai uz e-pasta adreses maiņu, bet arī uz visu pārējo profila informāciju.

Aizmirsāt paroli?

Ja esat aizmirsis savu paroli, Jūs to varat saņemt atkārtoti savā e-pastā. Lūdzu ievadiet savu kontaktinformāciju tam paredzētajos laukos. Lūgums kā Lietotājvārdu norādīt savu e-pasta adresi. Formu jaunas paroles saņemšanai Jūs atradīsiet šeit.
Ja savā pasta kastītē nesaņemt e-pastu, lūdzu pārbaudiet mēstuļu (SPAMA) sadaļu.

Lūdzu ņemiet vērā!
Pēc saites saņemšanas, Jūs tiksiet novirzīts uz sadaļu “Mainīt paroli”, tomēr Jūsu jaunā parole var netikt saglabāta mūsu datu bāzē.
Šajā gadījumā, lūdzu, iekopējiet visu saiti, bez atstarpēm, savas interneta pārlūka programmas adrešu logā.

Kā var kļūt par dalībnieku?
Respondenti tiek uzrunāti un aicināti pievienoties panel.lv tikai telefoniski. Ja Jūs vēlaties kļūt par panel.lv dalībnieku, piedalīties aptaujā, krāt punktus un apmainīt tos pret balvām, lūdzam sūtīt e-pasta ziņu uz support@panel.lv. E-pasta ziņā norādiet savu vārdu, uzvārdu un telefona numuru un mēs ar Jums sazināsimies telefoniski!
Ko nozīmē būt par Panel.lv dalībnieku?

Kā panel.lv dalībnieks Jūs piekrītat saņemt e-pasta vēstules ar uzaicinājumiem piedalīties tirgus pētījumos internetā, kā arī uzaicinājumus piedalīties grupu diskusijās un padziļinātajās intervijās. E-pasta vēstulēs, kuras mēs Jums sūtīsim, būs saite uz aptauju, kurā Jūs tiekat aicināts/-a piedalīties. Jūs varat pats/-i izlemt, vai vēlaties atbildēt uz Jums nosūtītās aptaujas jautājumiem. Jums nav obligāti jāatbild uz katru aptauju. Attiecībā uz grupu diskusijām un padziļinātajām intervijām, Jūs saņemsiet e-pasta vēstules ar jautājumiem no mums. Ja tēma Jums šķitīs interesanta, Jūs varēsiet nosūtīt mums savu atbildi e-pastā. Pēc tam ar Jums sazināsies kāds no mūsu darbiniekiem un Jūs tiksiet uzaicināts/-a piedalīties diskusijā.

Aptaujas

Vai es saņemšu atlīdzību par aptauju, ko neesmu aizpildījis/-usi līdz galam?

Dalībnieki, kuri pamet aptauju, nesaņem atlīdzību (bonus punktus vai loterejas balvas), jo mēs nevar analizēt nepabeigtas aptaujas. Norādi par atlīdzību pilnīgi aizpildītas aptaujas anketas gadījumā Jūs varat atrast uzaicinājuma e-pastā, kā arī Jūsu personīgajā panel.lv dalībnieka/-ces kontā. Bonus punkti tiek piešķirti par pilnībā aizpildītām anketām. Dažos pētījumos mērķa grupa ir noteikta jau ieprieks, taču mēs nevaram pēc pamata informācijas noteikt, vai Jūs atbilstat grupai, tādēļ dažkārt var rasties situācija, kad Jūs saņemat uzaicinājumu dalībai aptaujā, lai arī neesat piederīgs/-a iepriekš noteiktai mērķa grupai. To, vai respondents atbilst konkrētai mērķa grupai, mēs nosakām uzdodot filtra jautājumus aptaujas sākumā. Ja Jūs neatbilstat mērķa grupai, aptauja priekšlaicīgi beidzas, par šo Jūs saņemat atsevišķu ziņu.

 

Kā, kur un kad tiek veiktas aptaujas?

Panel.lv darbojas tiešsaistē: tas ir, aptaujas tiek veiktas tikai internetā un tikai izmantojot panel.lv mājas lapu. Būdams/-a panel.lv biedrs/-e, Jūs varat piedalīties aptaujā, lai kur arī Jūs atrastos, kamēr vien Jums ir pieejams interneta savienojums un Jūs esat autorizējies/-usies, izmantojot Jūsu e-pasta adresi un paroli.

Tas strādā šādi: pēc tam, kad esam Jūs uzaicinājuši piedalīties aptaujā, vienkārši nospiediet uz aptaujas saites, kas norādīta saņemtajā e-pastā, pilnībā aizpildiet aptaujas anketu un to nosūtiet. Nopelnītā atlīdzība automātiski tiks pievienota Jūsu kontam un Jūs to varēsiet redzēt savā profilā pāris dienu laikā.

Ko es iegūstu piedaloties aptaujā?

Uzaicinājuma e-pastā, kā arī Jūsu dalībnieka profilā pie katras aptaujas, kurā saņemsiet uzaicinājumu piedalīties, būs norādīts atlīdzības lielums (bonus punkti vai izloze). Bonus punkti, kurus saņemsiet par dalību aptaujā, automātiski tiks pieskaitīti Jūsu dalībnieka kontam.

 

Es jau sen neesmu saņēmis/-usi e-pastus no panel.lv. Vai es esmu izslēgts/-a no interneta pētījumu paneļa?

Mūsu klienti vienmēr nosaka, kādas mērķa grupas jāintervē. Šis fakts, kā arī tas, ka mēs izmantojam respondentu nejaušības atlasi, var ietekmēt to, cik bieži Jūs saņemat mūsu uzaicinājumus piedalīties aptaujās.

Kādēļ man tik bieži vaicā manus pamatdatus (vecumu, dzimumu u.c.)?

Parasti pašās aptaujās Jums vēlreiz liks norādīt Jūsu vecumu, dzimumu, dzīves vietu, iespējams arī Jūsu ienākumus. No vienas puses šī informācija palīdz mums pārliecināties, ka aptaujas anketu aizpilda tā pati persona, kas ir reģistrējusies panel.lv, no otras puses datus, kurus esat norādījis/-usi par sevi veicot reģistrāciju panelī, mēs drīkstam izmantot tikai, lai atlasītu Jūs dalībai aptaujā. Datus, kurus esat norādījis/-usi par sevi veicot reģistrāciju panelī, mēs nedrīkstam nodot mūsu klientiem.

Kādēļ aptaujas laikā parādās paziņojums "Es neesmu mērķa grupas daļa"?

Dažos pētījumos klienta noteiktā mērķa grupa ir tik specifiska, ka mums ir jājautā papildus jautājumi, lai varētu atrast tieši tos cilvēkus, kuri atbilst visiem kritērijiem. Piemēram, motociklu izplatītājs, kurš pasūtījis aptauju par motocikliem, nav ieinteresēts aptaujāt cilvēkus, kuriem nav motocikla vadītāja apliecības.

Ko nozīmē paziņojums "Dalībnieku skaits ir sasniegts"?

Veicot aptaujas mums ir nepieciešams konkrēts dalībnieku skaits. Līdzko šis skaits tiek sasniegts, aptauja tiek slēgta un tajā vairs nav iespējams piedalīties.

Drošība un privātums

Vai panel.lv izmanto sīkdatnes jeb "Cookies"?

Cookies jeb sīkdatnes ir nelieli teksta faili interneta vietnē, kas tiek saglabāti Jūsu datorā. Tie tiek izmantoti daudzās interneta mājaslapās, lai Jums kā apmeklētājam sniegtu iespēju izmantot dažādas mājas lapas funkcijas, kā, piemēram, reģistrēties un atcerēties, ko Jūs darījāt, kad pēdējo reizi apmeklējāt šo vietni.

Panel.lv izmanto sīkdatnes, reģistrējoties mūsu vietnē un dažos mūsu pētījumos.

Aptaujas mērķiem izmantotās sīkdatnes tiks izmantotas tikai tādā gadījumā, ja Jūs tam piekritīsiet.

Profila informācija, kas tiek saglabāta Panel.lv, tiks dzēsta, tiklīdz Jūs pārtrauksiet būt par panel.lv dalībnieku. Līdz tam Jums ir iespēja lasīt un rediģēt šo informāciju, lai tā visu laiku būtu aktuāla. Jūsu atbildes uz aptaujas jautājumiem tiek nodotas mūsu klientiem anonīmā formā.

 

Kā tiek izmantota iegūtā informācija?

Panel.lv un Norstat ir ieinteresēti nodrošināt to, ka Jūsu personiskā informācija ir pareiza un netiek ļaunprātīgi sagrozīta un izmantota. Tāpēc NORSTAT darbojas saskaņā ar Personopplysningsloven (=personīgās informācijas likumu) un Datatilsynet (= datu aizsardzības padome) vadlīnijām par personīgās informācijas uzglabāšanu. Visi Norstat darbinieki rīkojas precīzi saskaņā ar konfidencialitātes noteikumiem, un mēs strādājam atbilstoši principam – individuālajai informācijai jāpiekļūst pēc iespējas mazākam skaitam darbinieku. Gadījumos, kad aptauja norit, sadarbojoties ar trešajām personām (piemēram, aptauja notiek caur vienu no mūsu partneru sistēmām), e-pasta adreses un cita dalībnieka informācija šai sistēmai NETIKS piegādāta - būs redzama tikai šifrēta saite, lai mēs varētu Jums piešķirt aptaujā nopelnītos punktus.

Kā pārliecināties, ka uzaicinājums nesatur datorvīrusus?

Datorvīrusu izplatība šodien liek cilvēkiem būt piesardzīgiem, atverot e-pastus ar pielikumiem vai no nezināmiem sūtītājiem. Panel.lv nekad neizsūta e-pasta vēstules, kurām ir pievienoti faili. Ja Jūs saņemat e-pasta vēstuli ar pievienotu failu, kuru it kā ir sūtījis Panel.lv, neatveriet šādu vēstuli. Jūs varat izmantot antivīrusa programmas, kuras piedāvā vairāki to piegādātāji. Mēs varam Jums ieteikt mūsu piegādātāju www.symantec.com.

Visus uzaicinājumus mēs nosūtām no adreses support@panel.lv un support_latvia@norstatsurveys.com . Nosūtītās saites sākums parasti ir šāds: http://survey.euro.confirmit.com vai http://norstatsurveys.com. Dažos gadījumos mēs veicam aptaujas, izmantojot kādu no mūsu partnera sistēmām, bet par šādiem gadījumiem Jūs tiksiet informēts/-a e-pastā, kuru saņemsiet kopā ar aptaujas saiti.

Ja Jums rodas kādas aizdomas par drošību, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu support@panel.lv vai zvanot mums darba laikā pa telefonu 67886210.

Vai mani personīgie dati pie panel.lv ir drošībā?

Jūsu personīgie dati pie mums ir pilnīgā drošībā. Norstat Latvia darbojas saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu, kas ir spēkā Latvijas Republikā. Papildus esam ESOMAR biedri, kas uzliek papildus pienākumus personas datu privātuma un aizsardzības nodrošināšanā! Apgalvojumi, kurus Jūs sniedzat dažādu aptauju ietvaros, netiks sasaistīti ar Jums personīgi. Jūsu dati netiks nodoti tālāk trešajām personām, tai skaitā, tie netiks nodoti klientiem, kuri pasūtījuši konkrēto aptauju.

Ja es neatbilstu mērķa grupai, vai mani dati tiks izmantoti?

Ja Jūs neatbilst aptaujas mērķa grupai, Jūsu sniegtā informācija un viedoklis netiks izmantoti, jo mēs izmantojam tikai tos datus, kurus snieguši respondenti, kuri atbilst mērķa grupai un ir pilnībā aizpildījuši aptaujas anketu.

Vai mēs jautājam par visu?

Mēs veicam aptaujas par dažādām tēmām, bet pārsvarā šīs tēmas ir saistītas ar mediju izmantošanu, patērēšanas ieradumiem, reklāmām un jautājumiem par to, kas Jums patīk vai nepatīk dažādos produktos. Mēs veicam aptaujas par tēmām, kas saistītas ar sabiedrību, politiskiem uzskatiem, dzīves stilu un veselību. Mēs nekad nejautāsim Jūsu personas kodu, bankas konta numuru vai bankas kartes numuru. Kā arī mēs nejautājam par jūtīgām tēmām, kas saistītas ar seksuālo orientāciju vai reliģiju, ja vien Jūs nesniedzat iepriekšēju piekrišanu piedalīties aptaujā par šāda veida tēmu.